rFactor

알팩터2 베타 임박했다는 소식입니다.

by OverAttack posted Oct 15, 2011 Views 2780 Likes 0 Replies 5
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If you enjoyed the old MGM movie, Grand Prix, we’re sure you’ll enjoy this “movie style” promo video featuring rFactor 2 in work-in-progress beta testing stage.

Grand Prix racing in the 1960′s was a mixture of bravery that bordered on recklessness and, contrary to what many may say, innovative design and technology, far from primitive, which led Formula One to where it is today.

It was an era when the human eye, instead of a computer and a wind tunnel, designed a beautiful car. It was an era where spectators and drivers were only protected by bales of hay, which were often more likely to attribute to a fire than to save you in an impact.

Risks were taken and lives were lost, but the romance of the era still remains been the target of software developers, TV documentaries, and Hollywood movies. Many, including those of us at ISI, consider this space in time to be a golden age in the history of motorsport.

The first in-game/sim screenshot of rFactor 2 released to the public was of a road lined with trees, a house on the right and a truck parked in its driveway. This, barely recognizable to us as the same track now, was the first indication that ISI were trying to do something different.

We have licensed content from the modern era of motorsport for multiple types of racing, but also have licensing deals for real content from the first four decades of Formula One (some in the initial release, some to come later). We’ve done this because this is what we love and this is what we want to bring to the racing game/sim community. We want you to be challenged by our software, to be challenged rain or shine, day or night, old or new, and what better track to challenge you than the streets of Monte-Carlo?






We hope those of you who will want to participate in the open modders beta testing period are almost ready…


예전 MGM 영화 그랑프리를 즐길 경우, 우리는 당신이 업무에서 - 진행 베타 테스트 단계에 rFactor 2 갖춘 프로모션 동영상이 "영화 스타일"을 즐길 확신합니다.

1960 년대의 그랑프리 경주는 용맹의 혼합물이라고 포뮬러가 오늘 어디에 LED까지 원시의 많은 말씀 드려도 될까요? 무엇 혁신적인 디자인과 기술, 반대로 막무가내하고,에 국경.

대신 컴퓨터와 바람 터널의 인간의 눈이, 아름다운 자동차를 설계 때 시대했습니다. 그것은 관중과 드라이버에서만 종종 영향에서 당신을 저장하는 것보다 화재 특성에 대한 가능성이 있었다 건초 bales에 의해 보호받는 시대였다.

위험이 찍은 사진과 생활이 손실되었다, 그러나 시대의 로맨스는 여전히 소프트웨어 개발자, TV의 다큐멘터리, 그리고 헐리우드 영화의 대상되어 남아 있습니다. 많은 사람들이, ISI에서 우리 포함, 모터 스포츠의 역사에 황금 시대로 시간에이 공간을 고려하십시오.

대중에게 공개 rFactor 2의 첫 번째 in-game/sim의 스크린샷 나무, 오른쪽에 집 및 진입로에 주차된 트럭이 줄지어 도로의되었습니다. 이것은 지금 같은 트랙으로 우리에게 거의 알아볼, ISI 다른 뭔가를하려고했던 것이 첫 번째 표시했다.

우리는 경주의 여러 유형의 모터 스포츠의 현대 시대에서 콘텐츠를 라이센스뿐만 아니라, 포뮬러 원 (초기 릴리스의 일부, 일부는 나중에)의 첫 40 년간의 실제 콘텐츠에 대한 라이선스 계약을 가지고있다. 이것은 우리가 사랑이며 이것이 우리가 경주 게임 / 시뮬레이션 커뮤니티에 가지고 싶은이기 때문에 우리는이 일을했습니다. 우리는 당신이 비가오나 눈이오나, 오래된 또는 새로운 하루 밤, 도전, 그리고 더 나은 몬테 까를의 거리보다 도전을 추적 어떻게해야 우리의 소프트웨어에 의해 도전되고 싶어?

우리는 오픈 modders 베타 테스트 기간에 참가하고자합니다 분은 거의 준비가 희망 ...




프로모션?영상이라고 하는대요 실제 완성된 게임 그래픽과 사운드는 어떨지 기대가됩니다... 그래픽에는 많은걸 바라지 않고 ㅎㅎ 시뮬성을 바라고 있습니다 ㅎㅎ
벌써 추천수가 40을 넘고 있네요... 심레이싱분들에게는 정말 환호할 소식들입니다.^^



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